Дизайн і проектування
Про зовнішню рекламу можна сказати так: «справжнє життя проекту починається тоді, коли за нього беруться дизайнери». Дизайнер, это тот человек, к которому проект попадает сразу после менеджера, отвечающего за заказ, поэтому дизайн наружной рекламы – очень важный, начальный этап изготовления любой рекламной конструкции. Судіть самі, дизайнер повинен уважно ознайомитися з вимогами замовника, вивчити його бренд-бук, від вимог якого відійти при промальовуванні макета замовлення неможливо. Але разом з тим, треба проявити максимум винахідливості і майстерності, що б при дотриманні всіх вимог клієнта, створити щось цікаве, незвичайне, привабливе і органічно вписане в антураж навколо майбутньої конструкції. Саме на етапі, званому дизайн зовнішньої і інтер’єрної реклами, на стадії підготовки оригінал-макету майбутнього виробу, і відбувається максимальна кількість поправок і погоджень, як з замовниками, так і з власним конструкторським відділом.
А что же входит в проектирование?
Проектування зовнішньої реклами – найважливіша частина загального процесу виготовлення будь-якого виду зовнішньої реклами. І об’ємних літер, і логотипів, і лайтбоксів, і дахових установок. Навіть світлові панелі або найпростіші холдери потребують початковому проектуванні. А вже найскладніші об’єкти великих розмірів і ваги, що знаходяться в особливо відповідальних місцях – на висоті, на вулицях, поруч з людськими потоками, повинні обов’язково проектувати фахівці з відповідною кваліфікацією і наявністю всіх необхідних дозвільних документів на проектування рекламних конструкцій.
Це дуже важливі умови і важлива інформація для майбутніх замовників, тому відразу хочемо підкреслити, що все ж дозволи та ліцензії у конструкторів компанії Март Груп наявні!
Відразу після підготовки дизайнерами оригінал-макету майбутнього проекту і узгодження його з замовником, він надходить в конструкторський відділ для проектування, підготовки конструкторської документації, яку також потрібно буде узгодити, і на її основі оформити дозвільні документи на виробництво і установку. І передати замовлення у виробництво для виготовлення.
А ще раніше, передує процедура «замовити проектування зовнішньої реклами» та «підготувати проектно-конструкторську документацію», виїздом фахівця на місце майбутньої установки вироби, ретельним оглядом місця, і всіма необхідними вимірами. А також, попереднім вивченням відповідної документації місця установки рекламної конструкції, з метою визначення можливо-допустимих статичних і динамічних навантажень.
Проектування зовнішньої реклами в Києві ніяк не відрізняється від проектування її в будь-якому іншому місті України. Готовий до роботи пакет проектно-конструкторської документації містить в собі розрахунки і креслення, на основі яких визначається повний бюджет проекту, технологія виробництва, номенклатура і обсяг необхідних матеріалів. А також ця документація є базовий документ для визначення основних термінів виконання робіт з виробництва та встановлення вироби.