+38(044) 223-3908 +38(050) 223-3908 info@martgroup.com.ua

ГоловнаПродукція POS-матеріали

POS МАТЕРІАЛИ

Підкатегорії
ПІДСТАВКИ ТА НОМЕРКИ
СТІЙКИ
КУТОК ПОКУПЦЯ, ТАБЛИЧКИ
Кажна людина у своєму житті неодноразово здійснювала покупки, це означає що ми зустрічались з тим, що загалом називають POS матеріали (від POS – місце продажу, point of sales). Їх ще можна назвати матеріалами, що допомагають продавати. На сьогодні придумано вже стільки їх видів, що тільки одне перерахування займе кілька сторінок, але основні, максимально сприяють просуванню товарів і брендів, все ж назвати варто.

Шелфтокери, воблери, стопери, цінники, промостойки, диспенсери, прапорці, гірлянди, пластикові лотки, шелфорганайзери, декоративні магніти, стікери, дисплеї, Стрін-холдери, бодістенди, шоу-кард. Якщо ви зрозуміли призначення всіх перерахованих вище ПОС матеріалів (для полегшення сприйняття назвемо їх один раз так), значить ви або мерчандайзер, або рекламіст, що відповідає в своїй фірмі або рекламному агентстві за BTL напрямок. Або будь-який співробітник компанії Март Груп, якому доводиться розробляти і виготовляти такі матеріали досить часто. «ВАТ Київгаз» і компанія «Shell», банк «ПУМБ» і ТМ «Хортиця» – всі вони в різний час замовляли в Март Груп різні види POS матеріалів для просування власної продукції, які ви завжди можете побачити і в офісах цих компаній, і в нашій фотогалереї.

Так все-таки, навіщо нам POS матеріали?

Як ви вже зрозуміли, РOS матеріали виготовляються з акрилу, металу, пластику або дерева, і можуть бути підвісними, настінними, підлоговими і окремо стоячими, аби вони підвищували рівень довіри покупця і впізнаваність бренду. Їх також часто поєднують між собою, щоб заволодіти увагою споживача на якомога більший час. А ось основні їх функції завжди такі:

· мотивування – акцентують увагу на властивості товару і стимулюють покупку;

· орієнтування – допомагають будувати маркетингово-оптимальний маршрут;

· Локалізація – показ місцезнаходження точок продажів;

· Інформування – повідомляють, які товари і яких виробників можна придбати;

· Зонування – поділяють торговий простір на окремі тематичні зони;

· Брендинг – закріплюють у свідомості клієнта образ торгової марки.

Виготовлення POS матеріалів в Києві, не тільки для використання їх в столиці, а й в будь-якому місті країни, в компанії Март Груп окреме, але дуже відповідальний напрямок робіт, якому приділяється особлива увага. І що б це відчути, треба просто стати ще одним нашим дорогим і шановним клієнтом!

Заявка на прорахунок

Прикріпити фото, документ (jpg, png, doc, docx, rtf, pdf, zip, rar)